måndag 10 december 2007

Mitt första vuxna stickplagg!

För fyra eller ja snart fem år sen när jag vänta mitt första barn, tog jag upp några gener jag fått av min mor.

Nämligen stickning!!


Jag börja sticka två koftor till bäbisen i magen, dom blev okej men inte så häpnandsväckande som min mammas verk. Men det kanske jag inte skulle jämföra med då det var det första jag sticka!!


Men efter dessa små verk så sticka jag en "Olle" eller kofta som många skulle uttrycka sig, til min man (då var han bara fätman *hihi*).


Åh jag måste säga att för att vara mitt tredje verk och mitt första vuxna plagg så blev jag rätt nöjd


Döm själva! (jag ska försöka få en bild när den sitter på honom sen)


Kram

1 kommentar:

Någon på Stinsen. sa...

hej!
gillar din blogg!!skulle gärna vilja lägga en länk från min blogg. är det ok?
gå in på in hemsida och klicka på stinsenblogg så får du se vem jag är och vad jag gör.
www.hsstinsen.com
kram